środa, 17 listopada 2010

na dobry poczatek

Jestem Kinga, mama Mai.
Wczoraj przeglądając pudełko z moimi pamiątkami, natknęłam się na mój pamiętnik z dzieciństwa.
Jak miałam 7 lat założyłam (a w zasadzie mama mnie zachęciła żebym założyła) zeszyt w którym opisywałam "ważniejsze" wydarzenia mojego życia.
Fantastyczna pamiątka. Od razu pomyślałam, że fajnie byłoby żeby moja córcia też kiedyś taki pamiętnik miała.... Ale przecież jeszcze jest za mała, nie potrafi pisać i jeszcze przez jakiś czas nie będzie potrafiła, a w jej świecie przecież tyle się już dzieje.
Przespałam się z pomysłem i wpadłam na to, że przecież ja potrafię pisać :) !!! więc założę jej blog, w którym ja będę pisać (do czasu), zamieszczać będę w nim to co Maje bawi, co razem robimy, jak spędzamy czas.
Tak się złożyło, że wszyscy Mai bliscy coś tworzą, więc i ona chętnie sięga po kredki, papier, kredę, klej, aparat fotograficzny :(
wszystko na tym blogu bedzie

Jak ten pomysł wypali to myślę, że będzie to dla małej fajna pamiątka. Mam nadzieję, że blogi nie znikną przynajmniej przez najbliższe .... lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz